Moikka maailma ja sen ihmiset. :)

Mä oon AnneQ, keski-ikäinen 45-vuotias nainen ja näennäisesti arkeni on tylsää ja tasaista. Mutta kun alkaa tarkemmin katsoa muuhunkin kuin omaan napaan, voi pinnan alta löytyä yhtä suntoista säätöä, joista tylsyys on kaukana. Se onkin sitten eri juttu, kuka jaksaa lukea hormoonipiikkien pyörteissä elävän, juuri eronneen naisen jorinoita. Mä olen luonteeltani levoton sielu, joka leijailee välillä pää pilvissä ja sukeltaa jo heti seuraavana päivänä syviin vesiin. En aina itsekään ymmärrä miten tuuli heiluttelee mua, miten siis voisin kuvitellakaan jonkun toisen ymmärtävän. :)

Näissä jutuissa kirjoittelen myös itselleni läheisiksi tulleista asioista, mm. vaihtoehtoiset hoitomuodot, erikoisesti kiinalaisen lääketieteen akupunktiohoidot ja niin rakkaat energiahoidot. Nämä kaikki kun sekoitetaan mun hektiseen ja hormooni pilvisiin sielun maisemiin, joskus on edessä aikamoinen soppa ja mylläkkä.

Voi olla, että liihoittelen myös tarinoissani mummo kuumeen iskiessä tulevasta mummoudesta ja sen tuomista ohjeista ja haasteista. Mulla on 3 aikuista lasta, jotka ovat hyviä neuvonantajija ja katuvaloja, tässä elämän polulla.

Tervetuloa mukaan, elämisen sietämättömään keveyteen ja matkaan, jonka määränpää on tulla onnelliseksi, ihan oikeasti onnelliseksi. :)